Pembunuh bersiri yang kejam dan ngeri

1.Luis Garavito (Colombia)
Membunuh hampir 300 budak lelaki.
Luis meliwat budak lelaki dan membunuh mereka dengan mengelar leher mangsa sehingga mati.Semua mayat di tanam di kawasan yang sama.




2. Andrei Chikatilo (Rusia)
Membunuh 52 orang termasuk perempuan dan kanak-kanak.
Membunuh dengan cara mendera,menikam dan melemaskan mangsa.Dia juga akan menghirup darah mangsa dan makan daging mangsanya.




3.Alexander Pichushikin (Rusia)
Membunuh 48 orang. (mayat yang hanya di temui).
Mangsa nya orang-orang yang tidak mempunyai rumah.Dia akan mengajak mereka minum arak,kemudian dia akan memukul mangsa di kepala dengan penukul!(merton orang penang cakap :) Lepas itu,botol arak tu dipecahkan,kemudian di tikam ke kepala mangsa lagi..
Alexander merasakan dirinya sebagai Tuhan.




4.Ahmad Suradji (Indonesia)
Membunuh 42 perempuan.
Ahmad Suradji merupakan seorang bomoh.Banyak wanita datang ke rumahnya untuk berubat.Dia mengambil kesempatan membunuh mereka dengan menanam mangsa di kawasan ladang tebu dengan bahagian kepala tidak di timbus.Dia juga akan menghirup air liur mangsa untuk diminum sebagai menyempurnakan ilmu yang dipelajari dari ayahnya.



5.Ted Bundy(America)
Membunuh lebih 30 orang perempuan
Ted merupakan lelaki yang bijak,kacak tetapi semuanya berubah setelah teman wanitanya memutuskan hubungan.Sejak itu Ted membunuh mangsa yang hampir serupa wajah dan sifat seperti teman wanitanya.Ni kira geram dekat xgf,tapi g balas dekat orang lain.adoyaiii.Ted membunuh dengan cara memukul dan mencekik mangsa.Kepala mangsa juga di penggal dan di jadikan souvenir.Terbaik!




Sebenarnya banyak lagi,Tapi aku rasa ni di antara yang kejam dan popular.Dekat Malaysia ada ke pembunuh bersiri? Ha,next entry :)









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...